понедељак, 30. август 2010.

KUKURUZNE ROLNICE



Listajuci blogove naisla sam na jedan divan recept i sliku i ostala bez teksta. Slika na tom blogu koja govori vise od reci mi nije dala mira i morala sam probati ove savrsene rolnice.
Po originalnom receptu u testo za rolnice ide svapski sir ali ja sam zamesila testo bez njega i nista mu nije falilo. Na testo se prilikom uvijanja stavlja sunka, ali sam ja zbog ukucana koji je i ne vole bas, a pogotovo zbog sestre koja je ne jede stavila obicnu salamu sa povrcem, a umesto kackavalja stavila sam sir.
Posto nemam bas poverenja u prasak za pecivo kada se radi o ovakvoj vrsti testa, stavila sam kvasac.
Ovo je recept po kome sma ja pravila rolnice:

Potrebno je:

400g belog brašna
100g palente
2 jaja
10 kašika ulja
8 kašika mlakog mleka
malo soli
1/5 kockice kvasca
300g sira
250g salame

Od navedenih sastojaka zamesiti glatko testo. Testo ostaviti da odstoji 45min. Izruciti testo na radnu povrsinu posutu brasnom i razvuci ga u obliku pravouginika. Iseci testo na kvadratice i na svaki kvadratic stavljati salamu i rendani sir. Napraviti rolnice. Testo redjati u pleh podmazan uljem i ostaviti testo jos nekih 15-ak minuta. Peci u zagrejanoj rerni na 200 a nakon 10min smanjiti na 150 i peci dok ne porumene.

Jelena, hvala na tako divnom receptu :)






12 коментара:

jelena је рекао...

Joj, pa vidim ja na početku da su mi rolnice nešto poznate. Odlično su ti ispale! Fil može da se menja kakav god želiš, ja planiram da pravim i sa mlevenim mesom. I ja retko koristim suvi kvasac, ali ovo je ispalo stvarno bez problema i iz prvog pokušaja. Probaj i sa sirom sitnim, može Kučanski, Ella daje šmek ima sira a ne može da se prepozna iz cuga. Još jednom hvala na poverenju u recept!

Branka - byB је рекао...

odlične rolnice i super si ih napravila, baš dobro izgledaju ! Vjerujem da su i sa ovim punjenjem fine, kod ovakvih peciva mi se sviđa što se mogu staviti razna punjenja i da bude dobro.

phiphy је рекао...

Devojke sjajne ste, hvala vam puno ;)
Sledeci put cu probati sa Ellom sigurno. Ma moze svasta nesto da se iskombinuje jer je testo odlicno i mnogo ukusno

Taci је рекао...

Ja cu da sacekam zimu da ih napravim sa ajvarom i sirom :)))
Divne su ti rolnice. Sto rece B. Njabolje je sto mogu da se napune po zelji. Moze i sa nutelom :))

Zelja је рекао...

Divne su!

phiphy је рекао...

Zeljo hvala :)
Taci, meni je ostala jos jedna tegla ajvara pa su mi dala dobru ideju ;)

Zondra Art је рекао...

Odličan blog!
Recepti i fotografije, sve!
Obožavam ovako lijepo osmišljene blogove.
Sa zadovoljstvom postajem tvoj novi sljedbenik i komentator:))
Ugodan vikend i još punoo divnih recepata, pozdrav iz Hrvatske.
Zondra Art

phiphy је рекао...

Zondra Art hvala puno, ovakvi komentari mi bas znace./ Sto se tice vaseg bloga trakodje imam samo reci hvale. Toliko kreativnosti na jednom mestu je zaista fascinantno. Puno pozdrava :)

Taša је рекао...

Rolnice izgledaju fantasticno :)
Imas nagradicu na mom blogu http://moja-kuhinjaa.blogspot.com/2010/09/prix-darts-award.html

phiphy је рекао...

Tasa beskrajno ti hvala :)

Jovana је рекао...

Draga Phiphy rolnice fantastično izglegaju! Odlične su ! Ovakva testa najviše volim punjena sa šunkom i kačkavaljem ali i ovakva ,sa salamom "u boji" i sirom ,su rekla bih odlična kombinacija! Sve pohvale ! Pozdrav!

Zelja је рекао...

Navrati kod mene na blog, ceka te nagrada :)

Постави коментар

Fify's kitchen Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino