недеља, 1. август 2010.

SARENI ROLAT

Ovaj rolat sam pravila po receptu jedne clanice sa foruma Ana. Malo sam ga modifikovala jer trenutno u kuci nisam imala boju za kolace ali sam imala kakao :)







Kora:

6 belanaca
6 kasika secera u prahu
6 kasika brasna
2 kasike ulja
1/2 praska za pecivo
2 kasika kakaoa

Umutiti belanca sa secerom. Dodati ulje i brasno sa pecivom. Smesu podeliti na dva dela. U jedan deo dodati kasiku kakaoa. Naizmenicno kasikom stavljati beli i braon fil u pleh za pecenje. Peci 10-ak minuta na 200 stepeni. Peceni rolat uviti u mokru kuhinjsku krpu.

Fil:

6 zumanaca
6 kasika secera
3 kasike brasna
400ml mleka
1 margarin

Umutiti jaja sa secerom, na kraju dodati brasno. Ovu smesu skuvati u 400ml mleka uz stalno mesanje. Kad se smesa zgusne, skinuti sa vatre i ohladiti. Na kraju umesati umuceni margarin. Filovati koru i ostaviti u frizider da se stegne.







Po originalnom receptu se umesto kakaoa stavlja crvena boja za kolace. Takodje i fil treba podeliti na dva dela te u jedan deo dodati boju i naizmenicno filovati koru. Ja to nisam radila vec je fil ostao zut.
Moram da napomenem da sam ja umesto celog margarina stavila samo pola i sasvim je dovoljno.

0 коментара:

Постави коментар

Fify's kitchen Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino