недеља, 14. новембар 2010.


Grisini rolat


Kad zelim da pobednem od necega, kuhinja mi je uvek najbliza ;)
Retko kad me je do sada razocarala. Mozda par puta u pocetku dok sam bila jos uvek neiskusna po tom pitanju i dok sam uzivala u isprobavanju maminih recepata zamenjujuci potrebne sastojke necim drugim sto mi je delovalo kao dobra alternativa, a sto se ispostavljalo pogresnim.
Do kad ce ljudi bez pardona zadavati niske udarce drugima, samo zato sto su u tom trenutku nervozni? I kako to da su bas uvek sigurni da ce im ti isti ljudi nakon njihovog "izvini" uzvratiti sa "ma ok, nema veze". I...do kad cu ja biti ta koja ce odgovarati tom recenicom? Verovatno dok mi ne pukne film koji, nekim cudom jos uvek nije.
E pa i ovog puta sam potrazila utociste u kuhinji i probala da budem, koliko mi je emotivno stanje u tom trenutku dozvoljavalo, kreativna.




Potrebno je:
7 jaja
9 - 10 kašika brašna
2 kasike ulja
100ml gustog jogurta
1 prašak za pecivo
malo soli

1 kisele pavlake ili kajmaka
grisini sa kikirikijem

Umutiti zumanca sa malo soli. Dodati jugort. Posebno umutiti belanca pa dodati ulje. Sjediniti sa prethodnom mason i dodati brasno sa pecivom. Peci na papiru za pecenje na 250 prvih par minuta, a kasnije smanjiti na 200 ili cak 180. Ispecenu koru uviti u mokru krpu.

Ohladjeni rolat premazati kiselom pavlakom ili kajmakom pa naredjati grisini sa kikirikijem i uviti u rolat. Obmotati folijom i ostaviti jedan dan u frizider ili zamrzivac.

10 коментара:

Tanja је рекао...

Pa kako ti je ovo palo na pamet?! A ja mislila da sam sve videla od rolata ... genija si!

Анониман је рекао...

Odlična ideja i izvedba!!!

jasna varcakovic је рекао...

Bas izgleda zanimljivo i dopadljivo!

Tamara је рекао...

Mmmm, divno, svaka cast na ideji :)

phiphy је рекао...

Hvala svima ;)
Moram da priznam da mi je koleginica dala ideju. Ali samo ideju. Posto recept nisam imala, sama sam iskombinovala i mogu vam reci da je uspelo. Ukus mi se posebno svideo jer je bas lagan.

Zelja је рекао...

Odlicno izgleda! Ubelezen za pravljenje.

Branka - byB је рекао...

ovo je super ideja baš atraktivno i dobro izgleda, super je !
što se tiče bijega u kuhinju to mi je poznato, dosta mojim marmelada je skuhano kao antistress terapija :), odeš u neki svoj svijet, a kako i sama kažeš pitanje je dokle će ovako funkcionirati ali još uvijek ide dobro :)

phiphy је рекао...

Bolje ceprkati neso u kuhinji nego se nervirati. Problem je sto, kad god sam nervozna, uvek pravim neke kifle, pite, krofne i onda se jos vise nerviram zbog kalorija ;)
Hvala

Nale Coolinarija је рекао...

Bas dobra fora. Dopada mi se;) Nisam ni pomišljala na ovakvu igru a vidi kakav je efekat. Odličnooooo

Danijela је рекао...

Originalno,svaka čast!

Постави коментар

Fify's kitchen Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino