среда, 3. новембар 2010.


SVUCENA PITA

Nisam znala kakav naziv da joj dam a da ne bude smesan. Odlucila sam se za naziv koji se koristi u mom kraju bas iz prostog razloga zato se zaista radi o svucenoj piti.
Kako?
Hm...pa bila sam i ja u cudu kada sam prvi put cula za svucenu pitu. U jos vecem cudu sam bila kad su mi rekli da se svlaci sa oklagije.
Verovatno umisljem, ali meni ovako napravljena pita ima lepsi ukus od obicno spremljene pite. Nema razloga da bude tako jer su sastojci isti, ali eto, meni se posebno svijda.


Potrebno je:

1 pakovanje kora za pitu
sir
2 jaja
ulje
kisela voda



Koru poprskati kiselom vodom i preko nje staviti drugu koru i naneti fil od sira i jaja. Staviti oklagiju na pocetak kore i uviti kore na oklagiju. Na kraju spustiti jedan kraj oklagije na tepsiju i svuci koru niz oklagiju. Peci u podmazan pleh u zagrejanoj rerni.

Prijatno...

11 коментара:

J e l e n a је рекао...

Nikad čula za ovaj metod, samo mi nije jasno, kad se nanese fil da li se to oklagija stavlja na fil pa mota, ili ide još jedna kora preko. Kad se svuče, to mi je jasno, bude kao srozana čarapa, da li se onda položi ili ostane rupa ka gore. Pitam, jer mi je baš super fora, a pite obožavam!

Анониман је рекао...

Odlično izgleda!!!

Nale Coolinarija је рекао...

Bas zanimljivo al hajde pojasni ono sto Jelena rece, molila bih te.

phiphy је рекао...

Hvala ;)

Izvinjavam se sto sam bila nejasna :(
Kad se nanese fil preko kore voditi racuna da sa jedne strane ostane bez fila, bar nekih 5-6cm kako bi se tu stavila oklagija. Zatim krenuti sa motanjem (oklagija uopste ne dotice filzato sto onaj nefilovani deo ide prvi). Kad se svuce, onda se polozi normalno kao svaka druga pita.

Nadam se da je sad malo jasnije, ako nije, tu sam da probam ponovo da objasnim.

Zao mi je sto sam zaboravila da slikam ceo proces, ali sledeci put cu ispraviti gresku.

J e l e n a је рекао...

Hvala na objašnjenju izgleda genijalno!

Nale Coolinarija је рекао...

Hvala ti puno.

Branka - byB је рекао...

svučena ili obučena :)) ova pita izgleda odlično !! Jako mi se sviđa ova metoda izrade iako ja trebam još puno učiti da to i izvedem ali jednom nadam se hoću. Izvrsno si je napravila, baš mi je super !

phiphy је рекао...

Branka hvala ;)
Veruj mi da je mnogo lako. Kore umotas kao i za obicnu pitu samo sto sve to radis na oklagiji.

Nastasja је рекао...

Ja sam ukapirala kako se mota, obozavam pite ali ovakav nacin jos uvek nisam probala. Bas lepo i zanimljivo izgleda!

Nastasja је рекао...

Jedno pitanje: Da li koristis srednje (izmedju tankih i debelih) kore?

phiphy је рекао...

Ne znam kako bih ti odgovorila na ovo pitanje, ni ja sama ne znam :) (sto i nije bas za pohvalu)

Na pakovanju onih kora koje kupujem pise KORE ZA PITU, one su uglavnom deblje nego kore za baklavu, ali sve zavisi od proizvodjaca.

Постави коментар

Fify's kitchen Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino