уторак, 23. новембар 2010.


Me Encanta Tu Blog

Tasi sa bloga http://moja-kuhinjaa.blogspot.com/ neizmerno hvala za ovu divnu nagradu.
Pitanja na koja je potrebno odgovoriti su sledeca:

1. Zasto si stvorila blog?
Blog sam prvenstveno stvorila kako bih mogla da razmenjujem recepte sa ostalim domacicama, i naravno zbog divnog druzenja.

2. Koju vrstu blogova citas?
Uglavnom kulinarske blogove.

3. Imas li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
Ne bih mogla da izdvojim samo jednu. Obozavam Deborah, Artdeco, Maybelline...

4. A odece?
Nemam.

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
Puder, ruz i maskara.

6. Koju boju najvise volis?
U potpunosti se slazem sa Tasom sto se tice boja. I moja omiljena je ljubicasta.

7. Tvoj parfem?
Naomi Campbell - Cat delux

8. Koji film najvise volis?
Curious case of Benjamin Button.

9. Koje drzave zelis posetiti i zasto?
Posetila bih se bukvalno sve drzave. Obozavam da putujem i zaista bih volela da vidim sve.

Nagradu prosledjujem sledecim blogovima:


5 коментара:

Nale Coolinarija је рекао...

Hvala puunoooo!

Zelja је рекао...

Hvala ti :****

J e l e n a је рекао...

Hvala puno Fify! Smestiću ga na smoju stranicu nagradica! Još uvek sam oduševljena onom tvojom pitom od sira sa oklagijom, samo čekam da dođe na red!

Tanja је рекао...

Draga, hvala na nagradici. :-***

Branka - byB је рекао...

Puno ti hvala na nagradi , jako si me razveselila što si je i meni dodijelila, Hvala !!

Постави коментар

Fify's kitchen Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino